keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Ett Kort Till Stämpelkällans Utmaning 5

För första gången någonsin vill jag delta i en utmaning som jag hittade på nätet igår. Man skulle använda någon av Stämpelkällans stämplar, glitter, pärlor och bling. Jag köpte "GOD JUL"-stämpeln på mässan i Uppsala i oktober och fast jag redan har en hel hög med julkort så tänkte jag pyssla ett kort till. Hoppas nu bara att jag kan länka mitt bidrag på rätt så att det verkligen hamnar där det ska ;)
Tyvärr är jag ingen fotograf, det är svårt att se allt glitter jag har både på texten och blommorna. Dottern tyckte att kortets insida passar inte riktigt ihop med utsidan, men så tänkte vi att man får ta det som en liten överraskning ;)

Kortets framsida...

...insidan... 
...och baksidan med min "signatur"

3 kommenttia:

  1. Så läckert och pappret var ju helt underbart.
    Kram Anna

    VastaaPoista
  2. Härligt färgglatt kort!
    Tack för att du är med och lycka till!

    VastaaPoista
  3. Läckert kort :) Gillar upplägget och dekorationer. Snygga papper.

    VastaaPoista